سیاست حریم خصوصی

” سیاست های رعایت حریم شخصی “

شرکت نویز کافی به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می کند .
برای دریافت سفارشات و هماهنگی‌ها لازم است تا اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، تلفن همراه و ایمیل خود را در اختیار ما قراردهید. علاوه‌بر مشخصات فردی، فایل سفارش شما نیز دریافت می‌شود تا برای انجام ترجمه یا ویرایش پردازش شود.

نویز کافی متعهد می شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا ، تکنولوژی مورد نیاز برای هر چه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از سایت را ، توسعه دهد . در واقع با استفاده از سایت نویز کافی، شما رضایت خود را از این سایت نشان می هید .

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات نویز کافی ، مانند متن ، گرافیک ، آرم ، آیکون دکمه ، تصاویر ، ویدیوهای تصویری و آموزشی و موارد قابل دانلود و کپی ، داده ها و کلیه محتوای تولید شده توسط تیم نویز کافی جزوی از اموال مجموعه نویز کافی محسوب می شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار نویز کافی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای نویز کافی محفوظ می دارد . علاوه بر این، اسکریپ ها و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط نویز کافی و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار نویز کافی است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد . کاربران مجاز به بهره برداری و استفاده از لیست محصولات ، مشخصات فنی ، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب سایت نویز کافی و یا هر یک از خدمات و یا مطالب ، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با هدف تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی ، ربات ، یا روش های مشابه مانند جمع آوری داده ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای نویز کافی محفوظ است . در صورت استفاده  از هر یک از خدمات نویز کافی، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می پذیرد به عهده کاربران است .

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.noisecoffee.ir است . ما با هیچ روش دیگری جز ارسال ایمیل یا نامه الکترونیک از طرف آدرس های رسمی و تایید شده در سایت ، با شما تماس نخواهیم داشت.

آیا از نوشیدن قهوه لذت میبرید؟

پس وقتشه که بهترین طعم قهوه را با رُست و برشتکاری تخصص تیم نویز کافی را به صورت دانه قهوه یا آسیاب دلخواه از فروشگاه آنلاین قهوه خرید کنید تا متوجه طعم واقعی قهوه بشوید

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ستون کناری
0 موارد محصول
حساب کاربری من